nahát

 2009.10.19. 15:16

láttam már ezt-azt (indián-féléken edződve elég nehéz meglepni az embert), de komolyan mondom, ilyet még nem pipáltam. mi az hogy valaki eltűnik napokra? legalább életjelet adna. nyilván nekem való feladat. amúgyse szeretem ha valami teljesen rendben megy. bár mostmár kezdünk nagyon messze lenni ettől... sőt azt hiszem már napok óta vége is van. tehetetlen vagyok ilyenkor, ezzel lehet legjobban lebénítani, ha nincs válaszreakció. achillesem eltalálva :) még szakítani se tudsz olyannal, akivel nem beszélsz :))) hát sebaj, marad rengeteg energiám fontos dolgokra. még jó hogy alapjáraton nagyon béke van, ez se tud kihozni túlságosan a sodromból. és ma jóóól helyretáncolom magam. ilyen néven indul kurzus, remek, várom, mi más kellhet még egy hétfőhöz?! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopingfor.blog.hu/api/trackback/id/tr21460616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása