térkép

 2009.08.05. 11:19

a téves önazonosítások zsákutcái leleményes kis útvesztők.

nem is tudod, hogy nem visz sehova, amíg nem koppansz a végükön.

a legutóbbi például elég nagy szétkenődést eredményezett. tolatni meg elég vacakul tudok (ennél gázabb már csak a parkolási technikám, de az per pill nem érdekes). igencsak hajmeresztőre sikerült a mutatvány, rengeteg szétlövés és borzadály, felhördülés és megvetés kísérte az akciót. nade kitolattam.

már tudom, hogy bizony nem xy csaja/párja/szeretője vagyok (tudom, elég hüjén hangzik, de kimondatlanul, tudattalanul is ezt hittem... degázmár). és nem a munkám betöltője vagyok. és még számtalan más sem vagyok...

rápillanthattam a térképre. eddig azt hittem, hogy é-d-k-ny aztán szevasz. de nem, mert 3D-s :)

az út igazából nem úgy visz, hanem egy másik, új dimenzióban.

befelé, lefelé, felfelé.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopingfor.blog.hu/api/trackback/id/tr41290052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blogmano 2009.08.05. 23:17:25

Nagyon klassz ez a kep! Valakit abrazol?

- r - 2009.08.07. 10:06:52

@blogmano: amikor tetoválást terveztem, akkor készült.... :)
süti beállítások módosítása