need a hand

 2009.10.06. 12:09

valaki mesélte, hogy az egyik ismerőse munka után bevállal mindenféle háztáji férfiteendőket. nem tudjátok hogy ki lehet ő? szétnéztem, hát eléggé le van trottyanva a lakásom. a redőny leszakadt, barbár módon lett rögzítve. a tévém ugye a konyhaasztal alatt várja a megváltást, mert valami kis pöcköt letörtem, amikor csak arrébb akartam tolni (a kellő körültekintés tökéletes hiánya állt fenn). a mosógép (ami mellesleg 5 centivel nagyobb mint a szekrény amiben lakik) három éve nincs rendesen bekötve, tekergőzik egy csomó ki- meg bevezető cső abban a két négyzetméres fürdőszobában. ráadásul itt is, ott is csöpög valami, nem egyszer értem úgy haza, hogy az előszobában a fugában csordogált némi rejtélyes helyről felbukkanó kispatak. amúgy a víz útja sosem érinti a hangyák útvonalát, akik szintén a padlólapok közötti fugában közlekednek. van itt forgalom, azt kell mondjam. nagyon vennem kéne egy rendes csillárt, az is felrakandó. plusz a biciklimnek kinéztem a téli álomhoz megfelelő helyet, de barkácsolást, létrát és némi fúrás-faragást igényel. a teáspolc már több mint égető. aztán van itt egy ajtó ami egyrészt ronda, másrészt nem itt volt szerintem, és be sem lehet csukni. a mágneszáramat kb háromszor zártam be, mert nem jól van beszerelve. és néha lezuhan a mosogatónál a csaptelep és nyakon lő a vízsugár.

 röviden ennyi baj van csak. mindezek végre feltűntek. egész nyáron csak aludni jártam haza, azt is csak így-úgy. tehát kell nekem egy szaki, nincs mese. ez egy segélykiáltás, kivételesen üzenőfal is a blogom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hopingfor.blog.hu/api/trackback/id/tr61431220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása