hazudtam

 2009.02.23. 09:58

amikor azt mondtam, hogy jól tetted, hogy kidobtál. Nem így gondolom, de ugye nem mondhattam mást. Azt gondoltam magamban, hogy én ugyan még küzdenék értünk egy kicsit, hiába fájt olyan sok minden, és hiába nem százas az egész...

De azzal hogy már nem szeretsz nem tudok vitatkozni.

Sajnálom a meg nem történt dolgainkat, azt hogy ma már nem alszunk együtt, hogy nem együtt megyünk Tunéziába, hogy nem lehetek a szurkolód a felkészülésben, és a nagyon távoliakat is...

Nade nincs más hátra mint előre, össze kell vakarnom magam gyorsan.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopingfor.blog.hu/api/trackback/id/tr27960055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása