shopping

 2009.03.10. 13:44

alakul a molekula.... :)

amúgy meg valamelyik nap csak úgy lődörögtem egy ábécében, már a fontosak megvoltak, csak úgy bolyongtam a sorok között. és persze muszáj volt megnézni, hogy mi a helyzet az édességek háza táján. mit találtam az alsó sorban? betűs csokit! :)

na, gondoltam, kirakok belőle valami szót. de ahogy jobban megnéztem, rá kellett döbbennem, hogy a választék nem túl nagy. és nem viccelek, de a következő betűk voltak csak: i. ü. ty. f.

Ember legyen a talpán aki a kukin kívül még ebből valamit ki tud rakni...

A bejegyzés trackback címe:

https://hopingfor.blog.hu/api/trackback/id/tr76993513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása