dejóóóóóó

 2009.05.11. 09:57

Libusom, tudom hogy megígértem, hogy még egy darabig nem állítom le a lavinát, de sajnos nem bírom tovább. meguntam, elég volt. ezennel az ámokfutásom hivatalosan is véget ért.

nem randizom most egy darabig senkivel se. ugyanis mint kiderült (a kifejezésről majd bemásolom mit írt DNA, hogy ti is szeressétek), a pasik valóban egyszerűek. vagy nem tetszenek nekem eléggé, vagy foglaltak, vagy tetszenek, de csak meghát szeretnének. így aztán félreállok és boldogan fütyürészek nélkülük :))))))))

meg mire jöttem még rá? ha nem vagyok másnapos rengeteg minden belefér egyetlen hétvégi napba. egy keresztelő, egy jó shopping (nagyon sok pénzért kevés de annál boldogítóbb darab zsákmányolása), egy kis kávézás, egy motorozás, egy randi (az volt az utolsó, szegény srác, gondolom megbánta, hogy bemászott szentendréről, kicsit negatív voltam), egy jó futás, egy kis sörözés (abszolúte mértékkel). úgyhogy mostantól ha két sörnél többet innék, kérlek jóóól csapjatok agyon.

bár ezek a kis felismeréseim elég szánalmasak, mert egy 5 éves gyerek is tudja, nekem meg 28 után kell a bőrömön megtapasztalni (megint, mint pár éve a három hónapos hullámvölgyben), de sebaj, szőke vagyok, megtehetem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hopingfor.blog.hu/api/trackback/id/tr181114510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása